סוכות 2015 • האפליקציה החדשה שתמדוד לכם את שיעור אורך הלולב

    דוד לזר 3 Comment on סוכות 2015 • האפליקציה החדשה שתמדוד לכם את שיעור אורך הלולב
    14:23
    02.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בחסדי שמים: סוכלה חוליית טרור שתכננה לפוצץ מטען על חיילים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תשכחו מהסרגלים ומסרטי המדידה. אפליקציה חדשה שהושקה בחודש האחרון באפסטור – חנות האפליקציות של אייפון – עושה סוף לאופציות השונות שהכרנו עד היום במדידת אורך בחפצים, והיא גם תסייע לכם השנה – ערב חג הסוכות – למדוד את שיעור אורך הלולב, האם הוא כשיעור ר' חיים נאה או שהוא כשיעורו של החזון איש.

    אפליקציית SizeUP החדשה מבית My Size – הינה אפליקציית המטר הראשונה המבוססת על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת מדידה של מידות בדו מימד באמצעות הסנסורים הקיימים בטלפונים החכמים.

    האפליקציה הושקה כעת רק למכשיר האייפון וב  My Sizeאומרים שהיא תושק בקרוב גם למכשירי אנדרואיד ובעתיד תושק גם אפליקציית המדידה בתלת מימד שתוכל למדוד מידות גוף וביגוד.

    הצלחה גדולה נרשמה כבר ביממה הראשונה של יום השקת האפליקציה, לאחר שהיא הגיעה למקום הרביעי בדירוג ההורדות של אפסטור עם אלפי הורדות ביום.

    1

    רונן לוזון, מנכ"ל My Size אמר כי "לצד האפליקציה החדשה SizeUp – שלראשונה יכולה לספק מידות באמצעות החיישנים הקיימים בטלפון החכם. אנו פועלים במרץ יחד עם Trucco שותפתנו באירופה להשקת טכנולוגיית המדידה שלנו בתלת מימד שתאפשר לכל משתמש למדוד את מידות הגוף שלו ולרכוש בגדים ברשת".

    אלי ואלס, יו"ר My Size אמר בעקבות השקת האפליקציה החדשה כי "השימוש בטכנולוגיה החדשנית של My Size לצרכים יומיומיים או הלכתיים כדוגמת מדידת שיעור אורך הלולב או ההדסים עבור קיום מצוות היום בחג הסוכות – משמש כאבן דרך חשובה במאמצים של החברה להביא פריצת דרך טכנולוגית שתשנה את דרכי המדידה בצרכים השונים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      ממש מצוה הבאה בעבירה!

    2. 2

      תגובה אחת צודק ביותר!!!!!!!!!

    3. 1

      תגובה 1,2 אגרוייסע צודיקים אבל יש בזה משהו בכל אופן